Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

2 Ιανουαριου 2012!!!!!!!!!!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ...

ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ!

Η ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ. Ο ΟΓΑ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ. ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΕΦΤΑΣΕ 4000.

  

ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΟΡΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Η ΥΠΟΥΡΓΟΥ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.

ΔΕ ΘΕΛΟΥΝΕ ΛΕΦΤΑ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΑ Η ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...