Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ.....

 
Το  εδαφος  ειναι  ''ΕΛΕΥΘΕΡΟ''  για  τους  ''ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΕΣ''

2 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Κρίμα κι άδικος ο τρόπος που έφυγε. Δεν του άξιζε. Οι πραγματικά σπουδαίοι και μεγάλοι, λιγοστεύουν. Στερεύουμε Τασούλα. Καλό του δρόμο...

Unknown είπε...

oikodomos, καλησπερα καλε μου.
Μολις ακουσα πως η ταινια του ειχε θεμα την Ελλαδα του σημερα!!!!
Ειναι θλιβερο οταν σε κοντραστ βλεπεις ταλαντουχο ηθοποιο να διαφημιζει ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...