Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Αρνουμαι να σ' ακουω να κλαις!!!



.........22-07-2011 ο  Ε.  ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.
''Για τα ασφαλιστικά ταμεία δεν ισχύουν οι λογιστικοί κανόνες εγγραφής ζημιών που ισχύουν για τις τράπεζες, άρα δεν εγγράφουν ζημίες όπως οι τράπεζες τα ασφαλιστικά ταμεία.
Τα ομόλογα που κατέχουν θα αντικατασταθούν με άλλα ίσης αξίας ομόλογα στο άρτιο, στο 100%, τριακονταετούς διάρκειας. Αυτά τα ομόλογα όμως μετέχουν στο PSI και άρα έχουν και τις εγγυήσεις του PSI, άρα στην πραγματικότητα έχουμε μία κάποια ενίσχυση και βελτίωση του χαρτοφυλακίου των ασφαλιστικών ταμείων που είναι κι αυτό κάτι σημαντικό.

25-10-2011
 Ο αντιπρόεδρος και υπουργός Οικονομικών, που ρωτήθηκε στις Βρυξέλλες, είπε ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν διπλή ιδιότητα: στο πλαίσιο της κοινωνικής τους πολιτικής θα προστατευθούν από το κράτος, οπότε είναι διασφαλισμένα ως προ την πληρωμή των συντάξεων, οι οποίες, όπως διαβεβαίωσε, δεν θα μειωθούν

Για να  φθασουμε  σ'αυτο  που  ΠΑΙΖΕΤΑΙ  ΣΗΜΕΡΑ


''τα hedge funds θα προσφύγουν στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με το επιχείρημα ότι η Ελλάδα καταπατά τα δικαιώματα των ομολογιούχων.''

 Αναρωτιεμαι   ενω  ταυτοχρονα   απευθυνω  ΕΡΩΤΗΣΗ  σε  καποιους   'κανοναρχες'  του  Εγκεφαλου  των  Ελληνων!!!
Τους   πηρε  κανεις  απο  το χερι  τους  ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΥΣ   του  ΥΔΡΩΤΑ  των  ΛΑΩΝ   ν'  αγορασουν  ΟΜΟΛΟΓΑ [ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΙΣΠΑΝΙΑΣ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑΣ, ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ  κλπ ] ;;;;;;;;;;;;;;;
ΕΠΙΛΟΓΗ  τους. !!!!!!
ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΣ  παντοτε  κερδισμενος   δεν  γινεται!!!! Δεν   εχει  και  γουστο  ρε  παιδακι  μου!!!!
Κι  αν  οι  Επαγγελματιες   του  ειδους   σκεπτονται  να  καταφυγουν  στο  Δ.Α.Δ   εμεις  θ'  αποφασισουμε  να  ΜΗΝΥΣΟΥΜΕ   για  ΑΠΑΤΗ  και  ΚΛΟΠΗ  κατ'  ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ   των  ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ    μας  ΤΑΜΕΙΩΝ;;;;;;;
Εχουν  λεει  ο  ''κοντος'' το  ΘΡΑΣΥΜΙ , περιουσια  τα  ΤΑΜΕΙΑ ,  δεν  μας  λεει  ομως  ποιος  τον  εβαλε  και τουτον  και  τους  αλλους  χρονια  τωρα  διαχειριστες  στην  περιουσια  μας!!!!!
Αν   ΟΧΙ  ΤΩΡΑ  ΠΟΤΕ  ΘΑ  ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ   ΚΑΙ  ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ  [ Συνδικαλιστες    Επαγγελματιες  ]  για  το  ΕΓΚΛΗΜΑ  που  διαπραχθηκε;;;;;; 
Και  ΣΥ  που  δεν  λες  να  ξεκουνηθεις,  να  παρεις  τους  δρομους, να  φωναξεις, ν' απαιτησεις, να  παλεψεις, ΕΣΥ  που  φοβασαι  μη  χασεις  αυτο  που  θα  σου  ΠΑΙΡΝΟΥΝ   εισαι  ΑΞΙΟΣ  της  ΤΥΧΗΣ  ΣΟΥ!!!!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ  να  σ'  ΑΚΟΥΩ  να  κλαις. !!!!!

4 σχόλια:

γρηγόρης στ. είπε...

Κι εγώ αρνούμαι να τους ακούω να κλαίνε, αλλά άλλοι τους υποδέχονται μετα βαΐων και κλάδων ως "υπεύθυνους, τίμιους, κλπ. πολίτες" για να αυξήσουν το εκλογικό άθροισμά τους.

Unknown είπε...

Καλημερα Γρηγορη.
Πελατες μου!!!!!!

dimitris είπε...

Tasoula χαιρεται, αφου ξερεις, πρεπει να ''πας'' στην ριζα του προβληματος, εκει που οι ''πελατες'' δεν αντεδρασαν και οι δυο αληταραδες εφτιαξαν τον εκλογικο νομο των...............μπονους, παρε ''πρωτε'' 60 εδρες, παρε ''δευτερε'' 30 εδρες και βαλε μετα στα ταμεια, ''διαχειριστες'' των τραπεζων, το βλεπουμε οτι ειναι οι ''πελατες'' ακομα μαγνητισμενοι απο το βλεμμα της ''κομπρας'' και χανουμε ενα-ενα οτι ειχε κατακτηθει σαν εργασιακο δικαιωμα, με αιμα, διωξεις και λοιπες ''αβροτητες'' των προηγουμενων και τωρινων ''κυβερνησεων'', ''καπου'' εδω ειναι η κοκκινη γραμμη της οπισθοχωρησης...

Unknown είπε...

Δημητρη, αυτους τους πελατες που ακομη και σημερα αρνουνται ν' αντιδρασουν ΑΡΝΟΥΜΑΙ να τους ακουω να κλαινε, και μαλιστα οπως γνωριζεις οχι μονο μεσα απο τον χωρο αυτο!!!
Χαιρετισματα, στην αγαπημενη οικογενεια!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...