Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Λοβέρδος: Καταρρέει το κοινωνικό κράτος


Τη διαπίστωση ότι «η χώρα είναι στα όρια» σε ό,τι αφορά το κοινωνικό κράτος έκανε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, προειδοποιώντας ότι το 2012 «δεν υπάρχουν περιθώρια να βρούμε χρήματα από συμμαζέματα και εξορθολογισμό και θα απειληθούν ευθέως οι υποδομές του κοινωνικού κράτους».
«Η χώρα αυτή τη στιγμή είναι στα όρια. Εάν δεν αξιοποιήσει όλους τους μήνες του 2012, ούτως ώστε να αρθούν όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια της ανάπτυξης, εάν δεν αναθερμανθεί η ελληνική οικονομία και δεν υπάρξει περίσσευμα από αυτή την αναπτυξιακή εξέλιξη, δεν υπάρχουν χρήματα για την υγεία, για τις άλλες κοινωνικές υπηρεσίες που το κράτος παρέχει, ενώ από το τέλος του 2012 απειλούνται και οι βασικές υποδομές του ελληνικού κοινωνικού κράτους» είπε ο υπουργός ομολογώντας έτσι την αποτυχία και των δύο κυβερνήσεων στις οποίες μετέχει τα δύο τελευταία χρόνια.
ΠΗΓΗ   ΕΝΕΤ..
ΣΧΟΛΙΟ.
Το   ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ   ΕΙΔΟΣ   ΑΡΙΒΙΣΤΑ  που  περασε  ποτε  απο  την   ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΒΟΥΛΗ   σε   καιρους   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
--Ο  Ανθρωπος   που   ΓΚΡΕΜΙΣΕ    τα   ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ   ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ   θεωροντας   τα   ''ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ','   με   την   εννοια   της  ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ!!!
Παραγνωριζοντας   πως  κατακτηθηκαν   ''με  αιμα''  ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ    ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ   ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΑ   ΜΕ  ΤΗΝ  ΕΝΝΟΙΑ  ΤΗΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ........................
--Ο   Ανθρωπος   που  ΓΚΡΕΜΙΣΕ   ο,τι   ΑΠΕΜΕΙΝΕ   απο  την  ΔΗΜΟΣΙΑ   ΥΓΕΙΑ!!!!
--Ο   Ανθρωπος   που  ΆΛΩΣΕ   και   ΔΕΙΩΣΕ   τα   ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ  ΤΑΜΕΙΑ, δηλ. τον  ΚΟΠΟ  και   ΜΟΧΘΟ   70  χρονων    του  Ελληνα  Εργαζομενου.
--Το   ΠΡΟΣΩΠΟ   ΑΥΤΟ   αν   και  Α Κ Ρ Ω Σ     Ε Π Ι Κ Ι Ν Δ Υ Ν Ο....με  την   ΑΜΕΡΙΣΤΗ   ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ    των    ΓΝΩΣΤΩΝ   ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ  ΟΙΚΩΝ   ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ    εμφανιζεται   ως   ΕΚΛΕΚΤΟΣ   ΤΩΝ  ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ   ΤΟΥ  ΠΑΣΟΚ   για   ΕΠΟΜΕΝΟΣ   ΑΡΧΗΓΟΣ  ΤΟΥ  ΚΟΜΜΑΤΟΣ!!!!!
Το   τελευταιο   προσωπικα  μ'  αφηνει  ΠΑΓΕΡΑ   ΑΔΙΑΦΟΡΗ,  απευθυνομενη  ομως  προς  το   ΨΗΦΟΦΟΡΟ  του   ΠΑΣΟΚ   που  ισως   περασει   απο  ΔΩ!!!!!  εχω  μια  ερωτηση!!!
--ΜΕΧΡΙ   ΠΟΤΕ   ΘΑ  ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ   Ν'  ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ   ΑΛΛΟΙ   ΓΙΑ  ΣΑΣ;;;;;;;
Οσο   για  τους  ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ    αν   τυχει   και  βρεθει   στον   δρομο  μας.......ΟΧΙ   ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ --ΟΧΙ   ΓΙΟΥΧΑ........ΦΤΥΝΟΥΜΕ    ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ   ΤΟΝ  ΚΟΡΦΟ  ΜΑΣ!!!!  

1 σχόλιο:

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα, δηλαδη υπαρχει καποιος απο την κοινοβουλευτικη ομαδα του πασοκ, που δεν ειναι οταν τον βλεπουμε να φτυνουμε τον κορφο μας?

Αρχηγος σε ποιο πασοκ, μετα τις εκλογες τερμα, ποσο θα τραβηξει το καρο?

Οποτε σε ενα σχηματισμο μιας ''ανανεωτικης'' δεξιας, θα παει στ'αζητητα, μαλλον κολαουζοι και αυτος και καποιοι αλλοι, βενιζελος, χρυσοχοιδης, παγκαλος, διαμαντοπουλου, στο μητσοτακιο αρμα και απο εκει οταν ερθει η ωρα τους στην δεξια, στον ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...