Απο το Βημα της 26ης Ιουλιου 2012.
Ρ, Αργυρης Σταθης
Συμφωνα λοιπον με το ρεπορταζ τα πραγματα εχουν καπως ετσι ,σε περιληψη.
Η κυρια εχει επιλεγει μεσω του open. gov. ως υπευθυνη της Ειδικης Γραμματειας ΕΣΠΑ στις αρχες του 2011.
[Συμφωνα με τον συντακτη οι Επικυριαρχοι μας --κ.ΧΑΝ- την θεωρουν πετυχημενη καθως κατορθωσε η αποροφηση απο 17,5 % στο τελος του 2010 ν' αυξηθει κατα 110% [Ιουνιος 2012, 41%].
Ο εκ Βρυξελλων Χηδακης , δεν εχει ακουσει πως ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις, ετσι λοιπον παει η Ειδ. Γ. ΕΣΠΑ --συγ/χωνευσεις, σουροτες , γκαζοζες-- και προισταμενος κολλητος του Μπεμπη......
Η κυρια διαμαρτυρεται για πολιτικη διωξη.........[αντε καλε, στην Ελλας του 2012;;;], βεβαιως ανηκει πολιτικα στο ΠΑΣΟΚ .........αυτο δεν μας ενδιαφερει, μας ενδιαφερει;;;;
Ρ, Αργυρης Σταθης
Συμφωνα λοιπον με το ρεπορταζ τα πραγματα εχουν καπως ετσι ,σε περιληψη.
Η κυρια εχει επιλεγει μεσω του open. gov. ως υπευθυνη της Ειδικης Γραμματειας ΕΣΠΑ στις αρχες του 2011.
[Συμφωνα με τον συντακτη οι Επικυριαρχοι μας --κ.ΧΑΝ- την θεωρουν πετυχημενη καθως κατορθωσε η αποροφηση απο 17,5 % στο τελος του 2010 ν' αυξηθει κατα 110% [Ιουνιος 2012, 41%].
Ο εκ Βρυξελλων Χηδακης , δεν εχει ακουσει πως ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις, ετσι λοιπον παει η Ειδ. Γ. ΕΣΠΑ --συγ/χωνευσεις, σουροτες , γκαζοζες-- και προισταμενος κολλητος του Μπεμπη......
Η κυρια διαμαρτυρεται για πολιτικη διωξη.........[αντε καλε, στην Ελλας του 2012;;;], βεβαιως ανηκει πολιτικα στο ΠΑΣΟΚ .........αυτο δεν μας ενδιαφερει, μας ενδιαφερει;;;;
ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ --OPEN GOV--ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.
ΟΜΩΣ!!!!!!
Υπαρχει ενα αναθεματισμενο ομως.
Η κυρια κατα ΣΥΜΠΤΩΣΗ εχει συζυγο ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΛΦΟ του Παρη,
οχι καλε αυτου της ωραιας Ελενης, του
ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ.
2 σχόλια:
"Είμαστε ακόμη μια χώρα που παράγει ελλείμματα, άρα σπαταλάμε και έτσι μάλλον ο τίτλος του βιβλίου θα έπρεπε να είναι ακόμα μαζί τα τρώμε είπε ο Θ. Πάγκαλος... διορθώνοντας τον τίτλο του διαδικτυακού του βιβλίου." !! Το τέρας της ύφεσης - Δεν έχουν προβλέψει τίποτα σωστά !!!! AEI STO DIABOLO !! OLOI TOYS !!!
Αγαπητε/η μου, πιστευεις πως πρεπει ν' ασχολειται καποιος με τον εν λογω;;;
Πολλες οι εκδοχες.
1.Συνδρομο στερησης δημοσιοτητας.
2.Αποπροσανατολισμος απο την επικαιροτητα
3.κλπ,κλπ..
Μη χανεις τον χρονο σου,ειναι πολυτιμος και απαιτητικος...
Δημοσίευση σχολίου