Εχω κουρασθει, μα εχω κουρασθει πααααρα πολυυυυ!!!
Εν τουτοις δεν μπορω να μη συμμετεχω και στην συναισθηματικη ταραχη οσων αποφασισαν να ψηφισουν ΣΥΡΙΖΑ....
Τους φανταζομαι να στεκουν εμπρος στον καθρεφτη τους με απορια [ καπως οπως οι ετων 70ντα που λογω επιστημης μοιαζουν με ΜΠΑΡΜΠΙ ] αναρωτουμενοι εαν την προηγουμενη Κυριακη ησαν ενηλικες που εκδηλωσαν στην καλπη την προτιμηση τους η μαθητες που εδωσαν εξετασεις και εμειναν αναξεταστεοι!!!
--Ολοι ζητουν απο τον Προεδρο του 15ΜΕΛΟΥΣ ν' αλλαξει σταση.
Μα καποιοι των στηριξαν [ 1.000.000]και οι μαθητες αναρωτουνται με το δικιο τους, και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ;;;;
--Καποιος κυριος....Λεμε τωρα.....καποιος κυριος ''ΤΕΥΤΟΝΑΣ'' απο την χωρα του ΒΑΓΚΝΕΡ συμβουλευει τους μαθητες....μπορειται να επαναξετασθειται.....προσεξτε ΟΜΩΣ !!!!
--Η Αλεκας μας που κουρασθηκε να μενει τοσο καιρο στην ΑΕΡΓΙΑ [ Η Βουλη δεν λειτουργει] αφου ειπε κατι σημερα, κατι χθες, κατι προχθες που προσωπικα δεν μπορεσα να πολυκαταλαβω, τελικα ζητα εκλογες.....[ και καλα κανει ]..μαζι σου ειπα στην αρχη..να τελειωνουμε .
Δεν προλαβα να συμφωνησω μαζι της και ακολουθει η συνεχεια.....
--'' Ο Λαος αυτη τη φορα να μη ψηφισει λαθος '' δηλ.....μας δινει το δικαιωμα στην επανεξεταση.υπο προυποθεσεις!!!
--Ο δε ΦΩΤΗΣ προχωρα ακομη περισσοτερο.......
Ολοι μαζι , οχι απλως στην ιδια ταξη, αλλα επιστροφη στο Νηπιαγωγειο!!!!!
Η Απαντηση λοιπον των ψηφοφορων του ΣΥΡΙΖΑ μαλλον θα πρεπει παραπεμπει στο ΑΣΜΑ!!!
''ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ''
--

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου