Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΙ..........

Λεγαμε  χωρις  να  το  πολυπιστευουμε  πως  μπορουσαμε  να τους  ανατρεψουμε!!
Το  ευχομασταν
Το ονειρευομασταν
Το  φανταζομασταν
Το  Ελπιζαμε
Το παλευαμε
Πως  θα  εμενε  μονο  το  υφαδι  τους  δεν  το  ειχα  ονειρευθει  ποτε.
Το  στημονι  ειναι στα  χερια  μας  να υφανουμε  τη  νεα  μερα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...