Η 9η Μαιου.....του 1936 ειναι καταγεγραμμενη στη συλλογικη μνημη των Θεσσαλονικεων που μεταβιβαζεται [τουλαχιστον ακομη απο γενια σε γενια , καθως η Κομματικη Εκπαιδευση προσπαθει να την εξαφανισει] ως η μερα που ο ΝΤΟΠΙΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ εβαψε ανεξίτηλα τους δρομους της με αίμα Εργαζομενων....που αγωνιζοταν για μια καλυτερη ζωη.
Στη μνημη των περισσοτερων ειναι συνδεδεμενη με τον πρωτο ΝΕΚΡΟ και οφειλεται στο Εξαιρετο ''μοιρολοι'' του ΡΙΤΣΟΥ.
Υπηρξαν ομως πολλοι περισσοτεροι ΝΕΚΡΟΙ-ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΈΝΟΙ!!!
Καποια απο τα ονοματα.
''Β. Σταύρου, Ιντο Σενόρ, Γ. Πανόπουλος, Αγλαμίδης, Σαλβατόρ Ματαράσο, Δημ. Λαϊλάνης, Σ. Διαμαντόπουλος, Γιάννης Πιτάρης, Ευθύμης Μάνος, Μανώλης Ζαχαρίου, Αναστασία Καρανικόλα» πολλοι περισσοτεροι που θαφθηκαν την νυχτα αγνωστο που.
Η Ιστορια στις ημερες μας επαναλαμβανεται, και οι ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΝΑΖΙ με την ανοχη και υποβοηθηση αυτων που κυβερνουν τον τοπο [ κρυμμενοι μεσα στην περίφημη πολυσυλλεκτικότητα του δικομματισμου] .μπαινουν στην ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Πολλα θα μπορουσαν να λεχθουν ακομη.
Ενα μονο ΑΠΑΙΤΩ απο τους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ [ κι αν ακομη δεν γνωριζουν τα συμβαντα--εχω εδραία την πεποίθηση πως πολλοι τα αγνοουν- ] ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ!!!
ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
Οι νεες ΝΟΡΜΕΣ οδηγουν τους ΠΟΛΙΤΕΣ σε αδιεξοδα ,σε συγχυση σε αποπροσανατολισμο..[ με αποτελεσμα την παρουσια φαντασματων. του παρελθοντος] μα πανω απ' ολα τους ΛΗΣΤΕΨΑΝ την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!!!
Μονο η ΓΝΩΣΗ θα δωσει ελπιδα και ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου