Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Θα σου πω εγω ηλιθιε.......

. , τι ειναι ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ...αγραμματε.
Η πιο πληρης αγνοια των δικαιωματων μου, στεροντας μου την μορφωση [ μιλαμε για μορφωση]
Η βιαιοτητα που επιβαλλατε στις ανθρωπινες σχεσεις μου [ προκειμενου να εχετε το πανω χερι ]
Η βιαιοτητα στην καθημερινοτητα μου [ ακριβεια, φτωχεια, αστεγοι , πεινα, παιδια σε ιδρυματα, αυτοκτονιες]
Η κατεδαφιση ολοων των δικαιωματων που με αιμα και ιδρωτα μου εξασφαλισαν οι γονεις μου.,και αγωνισθηκα  να τα διαφυλαξω, να τα παραδωσω  στα παιδια μου.
Η Εξαφανιση ,αλλοτριωση της οποιας κουλτουρας [ παραδοση, τεχνη, κλπ] του ο,τι ομορφου αποτελεσματος του ανθρωπινου πνευματος.
Βαρβαροτητα ειναι  ο  ΕΜΑΥΛΙΣΜΟΣ  των ΠΕΛΑΤΩΝ,  που σας εφεραν στην εξουσια
Βαρβαροτητα ειναι, ο ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ της εξουσιας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...