Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Αυτο το γνωριζαν πολλοι........

...εμεις  γιατι  δεν  το μαθαμε;;;;;
'''Η 'εκστρατεία του ΕΟΦ για την πολυφαρμακία τον Σεπτέμβριο του 2012, ανατέθηκε σε εταιρεία συμφερόντων των οικογενειών Βαρβιτσιώτη και Στουρνάρα και η οποία κόστισε στο ελληνικό δημόσιο περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ! ''

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ευχαριστώ και ευχαρίστησε από μέρους μου την Τασούλα το έστειλα και σε άλλο μπλοκ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...