...εμεις γιατι δεν το μαθαμε;;;;;
'''Η 'εκστρατεία του ΕΟΦ για την πολυφαρμακία τον Σεπτέμβριο του 2012, ανατέθηκε σε εταιρεία συμφερόντων των οικογενειών Βαρβιτσιώτη και Στουρνάρα και η οποία κόστισε στο ελληνικό δημόσιο περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ! ''
'''Η 'εκστρατεία του ΕΟΦ για την πολυφαρμακία τον Σεπτέμβριο του 2012, ανατέθηκε σε εταιρεία συμφερόντων των οικογενειών Βαρβιτσιώτη και Στουρνάρα και η οποία κόστισε στο ελληνικό δημόσιο περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ! ''
1 σχόλιο:
Ευχαριστώ και ευχαρίστησε από μέρους μου την Τασούλα το έστειλα και σε άλλο μπλοκ
Δημοσίευση σχολίου