Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Στην Ελλαδα του 2013,

,.......................................που καταγραφηκαν 3 αυτοκτονιες τις πρωτες 9 ημερες,
......δεν χρειαζεται πλεον να εισαι αστεγος, για να παγωνεις, δεν χρειαζεται να εισαι ανασφαλιστος για να στερηθεις επιβεβλημενης ιατοφαρμακευτικη περιθαλψης, δεν ειναι απαραιτητο να χασεις την δουλεια σου για να στερηθεις την συνταξη σου, καθως αποφασισαν πως δεν μετρας πλεον ως ανθρωπινη οντοτητα, αλλα ως στατιστικο νουμερο επι τοις εκατο!!!!!
ΕΛΣΤΑΤ. 3.400. 000 Ελληνες Κοινωνικα Αποκλεισμενοι και ενα 20% επι πλεον στα ορια της φτωχειας!!!!!
Οι Ελληνες οχι απλως δεν εργαζονται αντιθετα απο τον Απασχολησιμο [4ωρα] σε χρονο dt σαλταραμε στον ανθρωπο του μιας ημερας μεροκαματο!!!!!!
Στις μεταξυ μας συζητησεις, και στους χωρους κ.δ. εκφραζουμε αγανακτηση και ενα ΕΡΩΤΗΜΑ -ΑΠΟΡΙΑ [ συγχωρηστε με, αλλα αρχιζω ν' αμφιβαλλω αν ειναι ειλικρινη] ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ;;;;;;
Δεν θα καταθεσω την δικη μου αποψη, αλλα την απαντηση που εδωσε στο ερωτημα , ο καθηγητης Ν.Σαρρης λιγο πριν φυγει απο την ζωη.
Το διαβασα στο μπλοκ ''Τρικλοποδια''
...............................................................................................
ΣΑΡΡΗΣ: Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος. Για να είμαι αισιόδοξος πρέπει να αισιοδοξώ για την επόμενη γενιά. Ως Πανεπιστημιακός δάσκαλος, σας το λέω ότι οι σημερινοί νέοι δεν μπορούν να συλλάβουν την δυσχερή θέση στην οποία βρίσκεται η κοινωνία και το κράτος. Έχουν κατορθώσει… εργαζόμενοι από διαφορετικές πολιτικές να εξουδετερώσουν όλα τα αντανακλαστικά της κοινωνίας και δη των νέων ανθρώπων

4 σχόλια:

koulpa είπε...

ax έτσι είναι.. κι είναι αποτέλεσμα μακράς προσπάθειας της κοινωνίας.. χωρίς να θέλω να καταφύγω σε θεωρίες συνομοσίας.. μάλλον η αδυναμία της πλιοψηφίας να ερμηνεύσει την πραγματικότητα.. :) :)
καλησπέρα.. καλή χρονιά ευτυχισμένη και δημιουργική :) :)

Unknown είπε...

koulpa, Καλη σου μερα, Καλη χρονια...ειθε να πιασει η ευχη!!

blackbedlam είπε...


Καλέ φιλενάς τι έγινε και εξαφανίστηκες τόσο καιρό και εσύ;
Τις ευχές μου από καρδιάς.
Και με την ευκαιρία βρε κορίτσι μήπως γνωρίζεις τίποτα για τον Δημήτρη τον ΑSOMATOI;
Έχει ένα μήνα να εμφανιστεί δεν ανεβάζει κείμενα δεν απαντά σε σχόλια αυτός που κάθε μέρα έγραφε.
Έχω αρχίσει και ανησυχώ.
Ας είναι καλά ο φίλος μας ας περνάει καλά και ας μη γράφει.
Αν κάτι ξέρεις καθησύχασε με.
Δεν έχω ούτε mail του.

Unknown είπε...

Καλημερα,φιλενας.....Ειχα αποκλισμο απο την ΦΟΡΝΕΤ....αλλαξαμε γραφειο και μειναμε στο περιμενε για νεα συνδεση 1,5 μηνα.
Θα φροντισω να μαθω και θα σ' ενημερωσω!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...